KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, 17 May 2011

Minum Pagi kat Syed Bistro

Apa yek nak cerita.... tak de ayat aku nak buat sebenarnye... time idea tak de kat benak fikiran ni.. fikir le macamana pun.. idea memang tak mau datang langsung...


Aku cerita pasal makan kat Syed Bistro ajer lah....  Hari Sabtu baru nie aku, Hubby ngan ShahFiq sarapan pagi kat Syed Bistro Puchong Perdana. Along ngan Haiqal tak de... derang lepas ke Sungai Way. Jadi Sarapan Sabtu aku hanya ber3 beranak ajer.


Syed Bistro Puchong Perdana



Naper Dik... pandang Ibu cenggitu



Kaunter air



Hubby n ShahFiq



Teh ais vs teh tarik



Roti canai 2 keping.... mau garing punye...



ShahFiq yang perasan baby... manje tak tentu arah






Roti telur bawang

Aku dari dulu memang suka roti telur nie... kenapa tak pernah aku jemu roti telur nie...  kalau ayam KFC aku dah jemu.... makan berpuluh tahun.. tapi kalau roti telur nie... aku tak pernah jemu... kenapa...hek...


Dah habis... jom blah



Hubby tengah bayar

Sebenarnya jarang aku makan kat luar nie... selalunye kalau tak masak... tapow... tak tapow... masak... paling-paling hebat pun call domino's delivery..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...