KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, 2 May 2011

Mereka Dan Basikal Mereka

Baru nie hubby pergi kedai basikal sebab nak ganti tayar basikal Haiqal. Tayar dia pancit. Shahfiq yang selama nie asyik rebut basikal abang-abang dia nampak basikal kat kedai tue. Gaya nak jerk. Basikal tu pun basikal sekenhen jerk.. sebab orang hantar repair tapi tak amik. Harga kalau sekenhen murah ler khen... Hubby pun beli kan dia basikal. Semangat betul dia main basikal. Happy dia main ngan abang-abang.

Bersungguh dia membuat kayuhan 



Ni dia pun nak menyibuk.. orang lain nak repair basikal.. dia pun nak repair jugak walhal basikal molek tak de celanye....


Haiqal pun ada. Cuba nengok Haiqal punye seluar... bebunga... tu dia rembat seluar babababapak... aku... huhuhu ko ni Abang Ngah.. asal muat ko tibai hek....


Lor.. naper dik.. naik ler basikal tu.. buat apa di tolak


Along ngan Haiqal

Masing-masing tengah memujuk aku nak basikal baru. Yang besar sikit kot. Derang nengok kawan-kawan naik basikal besar.. pas tu mintak ngan aku... nengok lah anak-anak, kalau buat perangai baik.. belajar rajin nanti ibu beli khen... kalau setakat mintak tapi tak nak buat hati ibu korang ni berbunga.. bertaman...mintak mahap ler.. korang naik ler basikal tu sampai bila-bila.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...