KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, 23 May 2011

Makan-makan kat rumah Ilan

Sabtu ari tu aku dapat undangan makan dari bini adik aku... cewah.. undangan gitu... dia kata nak menyambut birthday laki dia... tak gitu Wanie. Pukul 2-3 katanye.. tapi biasa ler aku khen orang melayu... maka terikut-ikut... aku pun tersampai pukul 3.30 petang... ngeheheh... 


Sori Moksu.... kitorang terlambat... aku ingatkan aku paling lambat grope-gropenye ade lagi yang lambat.... maka kiranya aku nie orang yang terawal sampai ler... miahahaha.....


 Ha... ni paling lambat... pukul 4 hek ko sampai... ni kalau pegi kenduri kawin ni.. dah simpan meja bagai.... heheheh membebel kat orang konon.. diri sendiri lambat...


Alamak gegor.. plak... nie sampai2 terus mengisi perut.. baju coklet tu mak aku... mak aku happy jerk... memang mak aku suka makan.. aku pun suka jugak.. tapi abah aku tak de lah masa ni... sebab dia ader keje sikit... sian dia tinggal sorang-sorang..



Posing hek....  Kakak Ipar daku


Macam-macam ada... ada spegetti...nasi impit.. nudget... 



Ayor... kata orang Perak





Wah... lapar nampak

Langsir jurai-jurai tu masa budak-budak sampai...jadi bahan mainan derang jerk.. sampai kusut - kusut bende alah tue... jangan maraeeee 


ShahFiq yang mempunyai perangai tersendiri


Kek pun ader.. hasil buatan tangan mak buyong... 


Bila dah kenyang sesi lepak-lepak pulak... tengok tu budak-budak kecik tengah mengerjakan langsir kih!kih!kih!


Pas makan macam biasa ler.. ikut resmi pacat.. dah makan tinggal.. kui!kui!kui!... aku balik dalam pukol 5 lebih... KL hujan lebat masa aku balik....nasib baik tak banjir KL... kalau tak semput kereta aku....

3 comments:

  1. kusyuk bile dapat makan...kan...kan..
    akk follow yer
    http://hyazz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. sedapnya makanan2 di atas..terutama spagetti dan kek coklat..leleh!!!

    ReplyDelete
  3. eLYies

    sedap... memang sedap.. nak-nak kalau orang sponsor makan kih!kih!kih!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...