KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 6 May 2011

Mak Ude Buat Marketing

Baru ni aku ikut adik ipar gie buat marketing.. Bila dan masa tu... biarlah rahsia... untuk keselamatan aku.. wahahaha... tak bley blah... macam menyorok dari Ah Long plak... Ok jugak... Pergi kat tempat dituju... terus dapat. Itu namanye rezeki. Rezeki anak. Area Putrajaya dia hantar kerepek. Heheheh... area opis aku sebenarnye. Lepas ni ko kene selalu ler gie jenjalan Putrajaya hek Erna. 


Owh.. sambil tu aku promot sikit hek... kalau korang nak kerepek boleh cari Erna nie ha... sedap.. laku kat opis aku nie...  kawan-kawan kat opis aku ni korang nak meh  datang kat tempat aku.... singget satu... mari...mari...mari...... hehehhe Mak Ude... 25%


 Nie tengah cuba nak mengusyar tokey kedai... tokey kedai tu pun baju sama kaler


Masih sabar menunggu


 Nie tengah promosi


Nak membungkus... tapi bagus sungguh semalam hek Erna.. masuk jer terus dapat. Aku lak yang excited.. macam aku lak yang punye bisnes... heheheh tak pe la khen Erna... kalau bisnes ko maju nanti mesti ko selalu belikan aku macam-macam. miahahahah....ngeheheh.... 


Masa pergi penuh.. bila balik kosong... bagus-bagus.. teruskan usaha untuk terus maju





Tengah menyusun produk... ni dekat Kementerian Sumber Asli dan Alam Sekitar. Saper-saper yang kat situ try ler.




Invoise dikeluarkan... minah ni tersenyum sebab kerepek dia laku banyak.... thumb up kat Erna




Ni pulak kat Kafe Kementerian Pertanian


Susun lagi




Kerepek Pisang Tanduk... Muruku Ikan ngan Kerepek Ubi Pedas


Keluarkan invoice

Kepada adik ipar aku Erna ... semoga berjaya dalam bidang yang diceburi... kepada yang nak buat tempahan majlis kerja kawin ke.. nak ambik borong ke.. runcit ker boleh telefon sendiri Erna kat talian 013-3030147.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...