KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, 10 March 2011

Water Feature

Aku berjaya jugak dapatkan set water feature. Sebelum ni memang aku nak beli tapi mahal. Tapi aku dapat murah kat nursery Kak Yati. Aku beli satu2.. mula-mula aku beli yang ini...


Water feature ni tak payah pakai kolam.. tapi  sebab aku teringin nak ada kolam kat rumah n nak dengar ader bunyi ala-ala air terjun.. aku pun tukar benda alah ni kepada yang macam ni


Yang macam ni ada muncung untuk air tumpah ke bawah... hmmm suke... suke.... nasib baik ler tokey tu bagi tukar. Hehehe aku dah biasa beli bunga kat situ... kira boleh lebih kurang ngan aku.

pas tu aku beli kolam bawah pulak... bila dah gabungkan jadi macam ni.




Belum dihias sepenuhnya benda alah ni. Aku nak ubah dia kat tempat lain. Sementara tu letak jer kat car porch.

Owh ye... penyapu kat tepi tu sila abaikan yerk.


Kalaulah aku berjaya buat macam ni... heheheh simple but nice... ha.. berangan lagi ko fadliza... kui!kui!kui! :lol:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...