KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, 5 April 2011

Gie Tasik Cyberjaya Lagi

Kali ni aku gie satu family. Macam biasa tujuannye teman anak-anak aku jogging. Mak dia... jangan tanye kenapa malas nak jogging. Pagi-pagi aku dah keluar rumah. Pagi pun tak de lah pagi sangat. Dalam pukul 8 adelah. Kalaua time subuh sepie aku nak keluar... naya kat anak-anak aku.


ShahFiq yang aku suruh duduk berposing


Miahaha!! semua muka baru bangun tidur. Aku kata tak yah mandi lah.. sebab balik nanti nak mandi lagi. Tak patut betul aku ni...


Masing-masing tengah mulakan jogging

Sampai tasik


Jengok..jangan sampai jatuh sudah..


Apa yang si ShahFiq tu kejar agaknye

ShahFiq yang menangis sebab takut kena tinggal.

Si Shahfiq ni ingat orang berlari sebab nak tinggalkan dia...padahal orang nak jogging. Apalagi.. melalak lar dia...


Haiqal yang beriya-iya nak kempiskan perut dia.




Hubby




Along


Hero-hero daku


Hubby. Melayang-layang badan ayang hek...


Along. Dah makin besar Along sekarang.


Kerja keras nampak.


Haiqal yang bersemangat sekali.


3 permata hatiku






Dah puas bersenam bagai.. main plak kat playground. Nama pun budak2


Dan lagi....


Sambil menunggu anak-anak main

Bila time dah panas... aku pun ajak balik. Kalau ikutkan masing-masing tak nak balik. Nak hadap playground tu ajer.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...