KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, 27 April 2011

Cuti Merelexkan Minda

Cuti.. satu istilah yang paling syok buat aku. Nak-nak kalau kat opis serabut 
macam-macam hal... maka cuti jawapan yang paling tepat.

Masa cuti aku tak hantar Shahfiq kat Sungai Way.... maka masa 
tengah buat keje.. mamat kecik ni lah yang sebuk menghangatkan suasana.. 
Orang lain aku hantar sekolah. Sebab tu depa tak menyebuk.

Aktiviti kami


Hubby tengah buat pagar


Gigih memenuhi permintaan aku


ShahFiq dah mula nak menyibuk
Dalam gambar ni dah besar panjang Shahfiq nie. Tapi kalau kat luar 
mengada-ngada lagik.


Posing ngan hammer



Kat tanah kosong tu lah aku buat pagar kecik 
sebabnya


Pokok Ros Jepun aku yang dah lunyai kene gelek dek kereta... 

Shahfiq mengacau hubby.


Kempen Senyum itu sedekah






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...