KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 4 March 2011

Cucu-cucu Bapakku

Lamanya aku tak buat enrty. Kali ni citer pasal nak amik gambar cucu-cucu bapak aku. Ye lah sebab sebelum ni ader gambarnya tapi tak dapat kumpul semua. Ada yang tak cukup sorang.. ada yang pandang tempat lain.. kira berterabur ler.

So tiba2 tergerak hati nak amik gambar derang. Tapi tak pakai baju lawa pun masing-masing. Hanya untuk koleksi mak ngan abah aku... 

Tak tau nak citer apa lagi....Apapun kita layan gambar je lah...

Ish.. tak reti nak duduk diam

Nengok tu.. nak amik gambar pun boleh gaduh lagik.



Yang baju hitam tu planner. Planer yang gagal mententeramkan budak2.

Masing-masing dah boring. Asyik tak jadi jerk... Macamana nak jadi.. korang ni gedik-gedik belaka...

Dan Akhirnya berjaya tangkap gambar derang. Semua pandang kamera. Bagus 3X. Projek kita berjaya lah Erna(Planner).


Gambar yang dibingkaikan untuk tatapan mak ngan abah aku.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...