KAWAN-KAWAN SAYA

Saturday, 2 April 2011

Cuci Mata Kat Nursery Pokok

Petang Ahad lepas aku jenjalan kat nursery pokok. Saja.. dah lama aku tak jengok pokok-pokok... Gie ngan Haiqal.. Along ngan Shahfiq kat Sungai Way.

Haiqal adalah peneman setia aku. Cuma kadang-kadang aku tak moh bawak dia. hehehe... Haiqal tengah menjengok pokok-pokok. Aku nengok dia pun dah minat ngan pokok bunga. Bila aku siram pokok ke... godek-godek ke.. memang dia excited... selalu dia nak mengacau aku... tapi tak berani.. hehhehe..


Wah.. segarnya pokok-pokok tu. Sesampainya aku.. aku dihidangkan dengan pokok yang cantik dan murah.... 3 pokok RM10. Aku pujuk-pujuk akhirnya aku dapat 4 pokok RM10. heheheh :lol: masih kuat lagi daya pujukan aku.


Cantik betul bonsai ni.. tapi mahal.. beratus ... huhuhu..


Aku beli bunga ni... 4 pokok... ngan rumput carpet.... pasu sebijik.... cantikkan bunga ni.. kalau tanam kat tanah.. rimbun jerk


Aku suruh mamat ni tanamkan kat pasu yang aku beli. hehehe.. dapat tanah free sekampit... untung jugak yerk...


Bila letak dalam pasu ni macam tak gebu plak....


Alih-alih aku tukarkan kat pasu plastik jerk.. sebabnye tujuan aku beli bunga ni nak tanam kat tanah depan pagar... lawa....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...