KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, 25 April 2011

Berbasikal di Trek Cyberjaya

Masa nak keluar rumah cuaca kat luar cam mendung jerk.... tapi kuatkan hati.. nak bawak anak-anak gie Taman. Dalam perjalanan hujan pun turun. Masing-masing macam kecewa jerk anak-anak aku tue.


Hujan dah mulai turun



Basikal yang dah diangkut masuk kereta

Kesian kereta aku. Dah ler uzur... korang sumbat basikal-basikal korang kat dalam. 




 Basikal dah turun kereta. Jom pergi berteduh.



Menunggu dengan sabar


Hujan


Sementara tunggu hujan berenti.. derang main tak sini. Ntah kawasan mende..



Haiqal



Yeah... dah berenti hujan



Suke keme hek....


Dah jom kita ronda



Apa yang tak kene tue






Bila aku dah penat.. kami pun balik.. heheh kene ikut aku yang penat. Sebab nye kalau nak tunggu anak-anak penat.. memang derang tak akan mengaku yang derang penat. Masa nak balik Haiqal dengan muka mencuka... sebab tak moh balik.  

  
Apa-apa pun lain kali hek anak-anak kita gie lagi. Lagi pun bukan jauh sangat pun. Tiap2 minggu khen kita datang.. So apa nak dirisaukan.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...