KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, 12 April 2011

Belajar Main Badminton

Sabtu baru ni aku bawak anak-anak gie belajar main badminton. Hmm.. kat mana.. kat Taman Tasik Cyberjaya lah.... mana lagi aku nak pergi. Semua ada. ShahFiq pun ada jugak. Derang memang syok betul kalau aku kata nak bawak main kat tasik tu...


Ni kasut aku. Aku pun pergi dengan lengkap berkasut. 
Sajer je nak hangatkan suasana.. ceh..


Sebenarnye hubby aku yg belikan kasut tu.. 
ye lah.. kasut lama dah berkepuk dengan sarang labah-labah. 
Heheheh.. kot ye nye.. dia nak suruh aku jogging kot.. 
suruh kuruih.. heheheh...


Hubby aku tengah menyediakan kelengkapan badminton untuk anak-anak dia.. 
untuk bini... cari sendiri..miahahah...


ShahFiq dengan reket dia


Pembelajaran dah pun bermula. 
Sekali nengok dah macam orang main takraw plak. 
Woit... mana ada orang main badminton dalam bulatan. Adus....


Ni bergu. Along geng aku... Haiqal geng hubby. 
Main betul-betul Along.. jangan bagi kalah...
Ibu kau ni tak suka kalah-kalah.. tak caya tanye abah... 
Shahfiq jadi pemerhati.


Ni plak hubby tengah ajar cara pukul shuttle. 
Senget-senget derang pukul. 
Kalau aku pukul senget melayangnye shuttle tu.. takpe ade alasan.. 
alasannye angin. Miahahaha...




Haiqal yang semakin mahir. 
Dia dah mampu pukul shuttle yang dihantar kat dia. 
Bagus.. macam tu lah anak ibu. Baru ajar dah reti.


ShaFiq yang tak boleh berenggang dengan botol dia.


Alololo... naper sayang ibu nie...
saper kacau adik ni.
Hehehe dia menangis sebab berebut reket ngan abang-abang dia. 
ish..ish...ish....Shahfiq..ShahFiq...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...