KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, 28 March 2011

Gotong Royong Sekolah Haiqal

Semalam pagi sekolah Haiqal ader gotong royong. Gotong royong tu bukan student dia yang kene buat keje tapi mak bapak dia yang kene kerah.

Aku laki bini pun keluar awal pagi sebab nak join gotong royong. Kalau tak pegi sian anak aku tu.. nanti kawan2 cerita pasal gotong royong dia tak de cerita plak. Aku kan seorang ibu yang prihatin.. miahahah!!! :lol:


Hubby tengah tunggu kene kerah....



Sinki rosak.. hubby tengah betulkan sinki. Kat sinki ni cikgu tadika tu kata.. budak2 gosok gigi... sian budak2.. mesti basah bila bukak paip khen.....



Gotong royong dah start





Haiqal yang aku kerah cabut rumput tepi dinding sekolah dia.... heheh kiut si debab aku nie....



Cuci longkang pulak...



Cantiknya bunga ros... macam nak ambik bawak balik je bunga ni....bunga ni member anak aku bawak... sebenarnya setiap student kena bawak satu pasu..



Nengok banyakkan pasu.... Haiqal pun ader bawak gak....



Bergaya dengan pokok yang dia bawak.. heheh kurus jerk pokok ros dia.. tak padan ngan tuan. Sebenarnya puas dah aku bela pokok tu.. taruk baja.. segala baja dah taruk... tapi tak mau segar jugak pokok ni.. alih-alih bawak kat sekolah ko je lah Haiqal...

Siap gotong royang dalam pukul 11.30... pas tu balik...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...