KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 11 February 2011

Selamat Hari Jadi Muhamad Shah Fiqrie

10 Februari baru ni hari jadi anak bongsu aku.. Shahfiq yang ke 3 tahun. Dah besar anak ibu hek... Semoga adik jadi anak yang soleh. Dengar cakap ibu ngan abah...


 
Adik jangan selalu buli abang-abang... jangan kuat nangis.... adik jangan suka naik angin tau. Ibu sayang sangat kat adik. Adik sayang ibu tak...


Kami tak buat party pun untuk dia... tapi aku tengah belajar nak buat pulut kuning tau... kalau jadik aku nak bagi kat masjid... minggu depan kot aku hantar... sebab boleh sekalikan ngan birthday anak aku yang sulung tu...


Cantikkan... huhhuhu.. harap-harap misi aku berjaya buat pulut kuning...


ShahFiq dapat hadiah motor dari abah dia.. tapi aku tak teringat pun nak ambik gambar... tapi masa beli tu aku nampak hati dia macam berbunga jerk... senyum lebar jerk.... kira puas hati ler tu.




Ini lah orangnya.. Muhamad shah fiqrie bin Muhamad Juraimi.. Happy Birthday sayang...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...