KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, 18 January 2011

WEN6686 Ku Masuk Hospital

Lepas balik dari cuci mata kat MYDIN, aku pun balik rumah. Dah sampai simpang nak masuk jalan rumah aku.. kereta tersemput-semput.. huhuhu tu maksudnya kereta aku tu nak mintak duit tue... Hubby patah balik gie workshop.


Keretaku tengah digodek-godek


Iswara.. nengok no plat dah pecah..huhuhu....



Kereta ni dua kali sebenarnya masuk workshop pada hari yang sama.. mula2 lepas balik dari MYDIN.. lepas tu tokey worksyop hantar aku laki bini balik.. petang tu plak gie lagi... sebab semput jugak walaupun dah tukar segalanya...


Dapat limau dari kedai eksesori kereta kat sebelah worksyop


Si Bongsuku.. dia jerk yang ada masa kereta aku buat hal. Siap dapat gula-gula dari tokey worksyop.


Menunggu penuh resah. Dia sebenarnya dah rimas n boring menunggu. Tapi sebab dia dah dapat gula-gula dia cool ler sikit. Kat tangan pun penuh gula-gula.. siap bagi-bagi kan untuk abang-abang dia..  "ni Along punye".."ni Angah punye" hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...