KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, 17 January 2011

PAgi Sabtu Kami Di Beranda

Pagi Sabtu baru ni aku ngan family bersantai kat beranda rumah. Anak-anak baru nak belajar bawa basikal 2 roda.

Selama ni derang pakai 4 roda. Hubby ku yang melayan. Tanggalkan roda kecik kiri kanan basikal. Kalau nak diikutkan masa aku kecik2 dulu umur cam derang ni dah laju aku bawak beskal...

Tapi tak pe lah.. sekurang-kurangnya derang ada semangat nak belajar benda2 baru. Sambil melayan derang main2 kat beranda kami pun sempat bersarapan kat situ.




Hubby tengah gigih melayan putera-puteranya


Dah cabut pun roda tue


Happynye dier.....





Shah Fiq tengah mengejar abang2 dia. Mana taknye dia jerk yang tak de basikal


Apa aje si Haiqal nie




Masing-masing masih terumbang-ambing


Makanan yang ada. Seronok juga aktiviti ngan family ni. Walaupun kadang2 perangai anak2 boleh buat aku naik darah tapi bila nengok derang happy aku sebagai ibu pun happy jugak. Semoga kebahagiaan kami berkekalan hingga ke akhirnya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...