KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 21 January 2011

Kami Di Malam Hari

Malam-malam hari kami adik beradik kene baca buku. Ibu kami yang tunggu masa kami baca buku. Masa ibu kami tunggu.. dia tunggu dengan ruler kayu.. sungguh menggerunkan.


Tengok ruler kayu tue... dengan ruler tu lah ibu saya tunggu saya membaca. Saya selalu jeling-jeling pada ruler kayu tu. Saya amat takut... :lol:




Saya Along.. Saya pun dipaksa untuk membaca.. sebab saya baca buku tergagap-gagap lagi. Sebab tu ibu saya paksa membaca... saya dah darjah 1. Ibu saya cukup marah sebab saya tak lancar membaca lagi. Saya pun gerun jugak bila ibu saya tunjuk ruler kayu. :lol:


Tengok ni... Saya memang macam ni... bila ibu saya suruh saya membaca.. mata saya dengan sendirinya akan layu... macam nak tidow ajer... tapi bila ibu saya jerit jerk... terus saya tak jadi tidow... takooot.....


Saya kene angkat kepala saya sikit.. supaya ibu saya tak menjerit... kalau dia menjerit kuat sangat... :P


Teruskan membaca.. saya tak berani nak berhenti lagi sebelum ibu saya suruh.


Hohoho... saya pulak tak berani nak kacau abang-abang saya... sebab ibu saya tengah marah.. huhuhuhu takutnye... nanti tak pasal2 saya yang kene ruler kayu tu...


Setelah penat kami membaca... ibu kami pun suruh kami tidow....


Leganya... dah terlepas dari pekikan ibu kami.... Kami nak tidow... kami nak tidow... kami nak tidow... nak cari kayu... nak cari kayu... nak cari kayu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...