KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, 6 January 2011

Hari Orientasi SKTPP2

31 Disember ari tu anak aku ader orientasi kat sekolah yang bakal dia belajar. Nasib baik kebetulan gomen isyhtihar cuti umum... sebenarnya aku punya cuti pun dah habis..


Mak bapak sibuk hantar anak-anak yang first time jejak kaki ke sekolah rendah



Along tengah menunggu sementara urusan pendaftaran dibuka





Buku teks dan buku aktiviti yang diserahkan masa hari orientasi



Owh ye.. tahun ni anak aku dapat semua buku baru sebab mulai tahun 2011 silibus sekolah rendah pakai KSSR bukan macam kita dulu KBSR. Tu yang tahun ni semua dapat buku baru.


Ibu bapa yang turun nak beratur... heheheh teman anak2 derang ler tu...

 

Hubby ku tengah beratur untuk bayar yuran sekolah




Ibu bapa yang sabar menanti giliran masing2 untuk membayar yuran sekolah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...