KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, 11 January 2011

Haiqal Ke Tabika Perpaduan Siantan

Tahun ni aku tukarkan Haiqal ke tadika perpaduan. Sebelum ni Tadika private. Bukan apa.. sebenarnya hantar tujuannya nak bagi dia tahu baca.

Zaman sekarang tadika Perpaduan dah OK. Silibus membaca cukup mengujakan. Kenapa aku cakap gitu.. sebab anak aku yang sulung kira ok ler... boleh baca.. cuma lom lancar jerk.


Haiqal tengah melilau cari mak bapak dia.. huhuhu :lol:



Dah dapat tempat...



Nama dia dipanggil. Masa ni cikgu bagi name tag.



Aik... duduk depan cikgu pulak. Tadi tepi tingkap. Musykil ni.. kenapa kau kene duduk depan cikgu wahai anakku.... dikau bikin nakal hek.. :o Muka pun dah ngantuk jerk. Nak tunggu time balik.



Mak-mak dah sibuk menunggu depan pintu. Sebab dah time balik... horeyyyy!!!



Wah..wah..wah.... lajunye... korang nengok dia tak pandang aku dah. Lari terus pegi beli jajan yang orang tu jual bawak pokok.



heheheh.... dia dah reti guna duit. Abis le hubbyku lepas ni...:P

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...