KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, 23 December 2010

Setibanya Kami

Setibanya kami didestinasi kami disediakan tempat penginapan..homestay.. rumah banglo setingkat.. kira ok lah... selesa kepada yang menghantar...



Sape2 yang nak sewa tu ambik sendiri le nombor kat situ.. heheh aku tak promote.. tak de kene mengena pun ngan aku tuan rumah ni..

Bilik anak2 yang selesa.. sampai2 je meluru derang memanjat katil tu.. hehehmaklum ler kat rumah sekarang tak de pun katil double dacker ni....

Happy budak2 sampai kat sana.. sampai si Along tak nak balik... katanya kalau dia tak bersajak ada orang lain gantikan dia...huuhuhu.. sampai gitu sekali kau nak...


Anak2 abang aku.... hmm.. nampaknya mak bapak dia kene beli ler katil cenggini.. anak2 dah minat tu... maklum ler tak lama lagi abang aku tu nak masuk rumah baru... ok ler tu.. rumah kosong lagi..boleh beli macamana budak minat...

Ini terlebih pose..... kat master bedroom nie... besar sangat kat bilik ni... Aku suruh Pak Itam Adib sekeluarga lepak bilik ni...


Heheh.. syok keme hek ....... nanti kita buat ler rumah kita cenggini hek.... lawa gak....

Emak.... menjengah dapur homestay

Emak sedang melayan mak itam...


Wanita ini kerje nye asyik mengosok baju aje.... nanti aku tunjukkan satu lagi gambar dia gosok baju....

Alolololo...shomelnye..... Qaseh....anak adik aku.....




Nengok.. kan aku sudah bilang..... ini wanita asyik gosok baju sajer... heheh... ni dia tengah gosok baju Pak Cik Raja tau..... thumb up kat Mak Long...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...