KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, 30 December 2010

Rindu Mamat Bangla Tahap Gaban

Hik!hik!hik!... tajuk tak bley blah ....Dah 4 hari aku ditinggalkan oleh Hubby. Mula2 dia bagitau kene gie out station..macam biasa ler... aku akan tarik muka... aku tak suka dia tinggalkan aku bermalam-malam... walaupun semalaman....kali ni jauh lak tu Huhuhu... Dia gie..Bangladesh.. jauhnye.... huwa... sedihnye aku.... 




Owh... tidakkkkkkkkkkk........... jauhnya berbatu dikau En. Suami.... Aku dah mula merindu tahap GABAN.... hiyahhhh........ Akulah Pulis Angkasa GABAN....



Hari Jumaat ni Hubby ku balik...
Aku menanti kepulangan mu Sayang..Kesunyian ini menjadikan aku lebih menghargai cintamu ....(ihiks..jiwang laks)

Owh ye.... Bangladesh... apa aper kat sane hek..... Jom kita pusing dunia nengok apa yang ader kat sana.....


Peta Bangladesh



 Dhaka

Star Mosque... cantik gak.. tapi rendah kan....

Matawang Bangladesh..... 100 Taka



heheh... jadi kerje aku laks nak cari info pasal Bangla..... dah lah... buang masa jerk.. bukan aku nak gie sana pown.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...