KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, 7 December 2010

Majlis Perkahwinan Zafran Khalil

04122010 ada Majlis Perkahwinan kat rumah aku. Adik aku yang kawin.. bukan aku... selaku pengantin lelaki. Majlis dari pukul 11 pagi sampai 4 petang.

Ramai tetamu yang datang menjayakan majlis itu. Alhamdulillah. Syukur pada TUHAN.

Abah aku tengah buat persiapan terakhir sebelum Majlis dimulakan

Meja makan

Zaman sekarang ni pakai meja bulat.. pada aku cam sikit je tetamu boleh isi dalam satu masa hek.. masa zaman aku kawin dulu meja panjang tu.. banyak gak boleh duduk dalam satu masa.. tapi tak tau ler... memang lawa le pakai meja bulat ni...

Ni Wan aku... saje jerk suruh dia posing kat pelamin tu. Tapi sayang tul gambar tak jelas... tapi okey leh untuk kenangan cucu cicit

DJ ... alat pandang dengar

Kat dapur tengah bungkus lauk pauk untuk saudara mara bawak balik..


Makanan dah terhidang.. majlis dah bermula

Para tetamu dah hadirin

Baju kuning tu Pak ndak aku.. abang kepada abah aku... ada muka abah aku tak...
tudung pink tu mak ndak.. apa lagik.. minik dia le

Alat mekap

Pengantin pompuan dah bersiap untuk ditenyeh mekap

Dah kene tenyeh muka minah ni

Betulkan mana yang patut

Mak aku tengah jawap tipon...

Flower girl... Nabilah Husna binti Mohd Fadly


Qaseh ngan Husna

Pekerja caterer tengah buat lauk pengantin

Pasukan kompang Sungai Way

Family pengantin pompuan tengah menunggu untuk menepung tawar

Bersanding


Nasib baik ader bunga tangan ros merah tu kan.. nampak seri sikit... tapi aku memang ader tabur kelopak ros merah kat pelamin derang ni.. aku tak kira .. aku kata kat mak aku.. aku nak tabur jugak kelopak ros tu sebab pelamin tu tak berseri.. tak naik sebab tak de merah... pas tu aku letak sekuntum plak ros kat alat menepung tawar tu...



Tema hitam putih... maka anak aku pun turun dihitam putihkan oleh Ayah Su dia...

Selesai segalanya.... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...