KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, 20 December 2010

Majlis Perkahwinan Azura Jamaludin

18122010 ade lagi majlis perkahwinan yang  melibatkan aku.. kali ni adik ipar aku.. maksudnye adik pada hubby aku ler... Cumanye kali ni aku tak sibuk macam majlis adik aku dulu.. huhuhu ye lah kan... siapa ler aku ni... :P Aku balik kampung pagi kenduri tu.. sebab mak, abah ngan abang aku satu family nak gie jugak.


Ni masa kami sampai... hehhe dah ramai yang datang kenduri tu... huhu bertuahnye aku... menantu saper ler ni... ahaks....

Naper hubby aku nampak cam katik sikit hek masa dalam gambar nie..

huhuhu sebab dia pakai baju senteng.. dah le tu ~Yang~ tok sah pakai lagi baju yang dah beransur mengecil tu....



Ni family aku.. baru sampai...



Abah aku ngan pak mertua aku... yang baju oren tu abah aku.. yang baju melayu biru tu pak mertua aku



Antara makanan yang ada



Yang ini mak aku.. sedang khusyuk mencari makanan...



Kakak ipar aku.. Fizah... n anak2 dia....



Fizah ngan laki dia... laki dia tu abang aku ler.. Sempatlak minah ni posing ngan ayam sepotong



Abah ngan mak aku tengah menikmati juadah.  Tu yang kecik-kecik tu anak-anak aku. Memang derang suka menyibuk bila mak abah aku makan.. dah jadi tebiat derang mengacau time orang tua aku tengah makan.. kui!kui!kui!



Para tetamu





Along ngan mak



Anak kecik aku.. cukup selesa dia berjalan kehulu ke hilir. Maklum ler time kenduri ni bebas ler sikit.. kalau tak jangan harap aku nak bagi derang merayau.



Wah... korang nengok tu si Shahfiq tengah asyik bersuka ria... huhuhaha... pandainye anak ibu ni... aku pun tak tau apa yang dia syok sangat.. apapun kalau derang happy maka aku pun happy jugak



Sesi jejak kasih antara besan. Mak aku ngan mak mertua aku. Tudung biru tu mak mertua aku... jumpa ngan mak aku.. tudung kelabu tu mak aku...



Ni pengantinnye... boleh tahan gak berisi.. hehehe ala-ala aku jerk.... :lol: heheheh tapi aku cantik lebih kot.. huhahahweheh statement orang perasan.. aku memang suka perasan ni.. kalau aku tak puji ader korang nak puji aku.. :P



Pengantin dah tak sabar nak jumpe cik abe... :lol:



Penganti tengah mengelenyor....



Kawah masak gulai



Kenduri dah selesai...4 orang lelaki tu semua adik beradik hubby aku






Anak aku tengak seronak... aku siap warning derang... saper yang pergi tepi parit... siap korang .. ibu kejar ngan rotan.. heheh aku siap tunjuk ranting kayu.. anak aku tu kuat menjawab... tak bu...hekal main jauh dari parit... main baling batu kat parit.. huhuhu



Becak yang teramat sangat.. huhuuhu kenapa jadi macam ni aku pun tak tau... tapi pak mertua aku kata semalam nye hujan 2 hari berturut-turut.. tapikan.. selalunye hujan gak.. tak de lah sanpai berlumpur sakan.... nak tijak pun tak boleh.. lembik.. nak2 aku yang berat ni tijak terus terbenam kaki kot.. :lol:





Hai tikar terbang.....



Owh rajinnye insan-insan ini... hehehe... kepada noks noks sekalian... walaupun mak sampai lambat sikit tapi mak pun menolong gak tau.... tolong basuh pinggan jadi lor... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...