KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 24 December 2010

Konvokesyen Shah Daniel

Hari Sabtu baru ni Along ada konvokesyen... Aku ngan Hubby dapat jemputan.

Kad Jemputan ke Majlis Konvokesyen Tabika Perpaduan Daerah Petaling(yg kuning tu tertulis ibubapa sahaja)


Sebenarnya dalam kad dijemput ibu bapa sahaja tapi bila nengok kat dalam auditorium tu.. budak kecik semua ada.. rimas aku... tengah syok nengok persembahan ader plak bunyi suara budak nangis... kan orang dah kata ibu bapa sahaja... kenapa lah orang2 ni tak boleh faham... nak kata B**** karang mesti marah punya.... Sorry emo lak


Owh..ye.. kalau nak pergi sana kene pakai baju batik... orang lelaki ler kot.. tapi ramai jerk aku nengok yang pakai t shirt... apa yg penting hubby ku pakai baju batik... heheh aku sempat snap dia berbatik sambil berseloroh... :lol: . Apa nak buat ~Yang~ sebab anak2 kita turutkan lah hek... kitakan mak bapak.... yang terbaik adalah untuk anak2 kita. yeha...

Hubby ku berpakaian batik... owh ye... baju batik tu baju bababapakkkkk akuuuuu.... :lol:

 
Sampai jer terus kami meluru ke Along .. siapkan pakaian dia..

Suasana kat Lobi Auditorium

Bersiap untuk putera sulung

Dah siap

Abah ngan anaknya


Pagi ader persembahan pentas.. seronok... pandai cikgu2 ni latih anak murid buat persembahan yang agak panjang masanya.... Anak aku pun terlibat... bersajak...

Persembahan Zaman Melayu Melaka

Tarian ntah hapahapa ntah... aku pun tak tau... ngee....:D

Bacaan sajak

Along tengah bersajak

Gambar tak berapa terang... sedey tau... tak dapat amik gambar jelas.. huhuhu...:(

Persembahan penutup sebelum majlis konvokesyen bermula...

Seronot gak nengok telatah bebudak ni...


Wah hencemnye anak aku...... hencem..hencem.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...