KAWAN-KAWAN SAYA

Saturday, 25 December 2010

Konvokesyen Shah Daniel Part 2

Lepas je makan tengahari Majlis Konvokesyen bermula....

Tadika anak aku yang paling last sekali terima sijil.. heheh.. masak2...

Macam budak U... harap2 masuk U kau anakku..amin...

Seyesnye muka...... senyum ler sikit

Duduk berkumpul dalam auditorium

Posing dulu sebelum terima sijil....

Saat yang dinantikan akhirnya tiba.. MUHAMAD SHAH DANIEL BIN MUHAMAD JURAIMI..... menerima anugerah Perdana Menteri...... heheh bukan anugerah dekan tapi terus Perdana Menteri...

Berbunga naluri keibuan aku beb.. nengok anak naik pentas.... rasa cam nak menangis.. huhuhu lom lagi dapat ijazah... insyAllah doakan satu hari nanti anak aku akan menggenggam ijazah.. amin..

Bergambar beramai-ramai...



Along tumpang bergambar ngan hadiah cikgu dia. heheh... cam ne hadiah tu ader kat dia aku pun tak tau...

Ha setakat ni jer cerita konvo anak sulung aku tu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...