KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, 23 December 2010

Jualan PUSPANITA Kembali Lagi

Ari ni ngan esok opis aku ader lagi buat jualan PUSPANITA. Macam biasa aku pun menjengok. Yang berjual semuanya macam bulan-bulan sebelumnye.... meriah macam biasa. Saper yang keje area Putrajaya meh le datang time rehat.. kita boleh buang duit sama-sama kat sini. hik!hik!hik! :D



Ni time rehat aku turun.. ramainye umat ya ampun.... nak berjalan macam nak bersaie antara Bukit Marwah dan Bukit Safa plak....



Ni antara barang-barang yang dijual kat sini. Korang nengok yang kotak biru tu Beauty Umaira.. macam bestkan... rasa nak rembat... tapi....... huhuhu biarlah rahsia... ahaks!!



Ni alas meja.. tiap-tiap bulan memang dia ader jual kat sini. Ni antara yang berjaya menarik perhatian aku. Tapi belum berjaya merobek wallet ku..hik!hik!hik! :D maksudnye aku tak beli pown.. huhuhu...



Owh buku... aku dah pernah rembat buku cerita kat sini, untuk anak aku...





Roti... sedap-sedap jugak roti kat sini. Aku beli roti coklat ngan roti kaya+margerin.. yum!yum!! anak kecik aku pun suka makan roti tu...



Frozen food. Macam-macam jenis..



Jambu... sebenarnye motif yang paling kuat aku turun merayap sorang-sorang kat jualan ni nak cari jambu... 4 potong aku beli... sedap....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...