KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, 15 November 2010

Sepanjang Hubbyku Outstation

Khamis ari tu hubby out station.. Johor katanya.... Maka aku tinggal ngan Haiqal n ShahFiq . Ari Jumaat lak aku jenjalan rumah mak aku.. kat Sungai Way amik Along. Hari Sabtu tu bawak jenjalan Along n Haiqal. Heheh.. Shah Fiq aku hantar nursery sebab petang Sabtu tu aku kene bawak Haiqal gie konsert. Pas tue rush gie amik my Hubby balik dari Out Station.
 Lepas hantar ShahFiq nursery aku jenjalan kat JUSCO Seri Kembangan. Saje cuci mata.



Haiqal tengah sibuk menelan Ais Krim. Sebenarnye sibuk anak2 aku ni meratib nak makan itu lah.. nak makan ini la... hish.. korang ni... ibu korang ni sekali sekala boleh lepas cuci2 mata gini... sibuk jerk nak makan.. kat rumah kan boleh makan...



Ni plak dak Along... betapa comotnye derang... Makan kat food court. Ni kalau jenjalan ngan Hubby aku.. heheh tak merasa le korang nak makan ais krim bagai nak oiii... heheh nak makan kat luar pun susah sebenarnye.. Hubby aku tak mau melayan ...rengah kot.. kalau aku suke ajer... sebab tu aku bawak derang nie cuci mata.





Sebenarnya bukannya yang besar2 ni yang buat renyah kalau makan kat luar ni.. anak kecik aku tu yang selalu ader jerk yang tak kena. Sebab tu lepas beranankkan dia jarang aku dpat makan kat luar ngan family nie. huhuhu... sian ShahFiq hek... nakal dia tu.... abang2 jadi mangsa...  

Pemandangan food court dari meja makan......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...