KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 26 November 2010

Rembat PS2 Pak Andak

Hari Sabtu lepas mak+abah aku sampai Sungai Way....(balik dari Perak) aku pun berangkat le ke Puchong.. eh.. ade plak antara anak2 aku tu yang kononnye tak moh ikut balik... 

Aku pun umpan ler derang ngan PS2 adik aku.. heheheh laju jerk derang ikut montot aku ni.... wah.. korang nak ikut bukan sebab ibu hek... sebab play PS2 Pak andak rupanye...

Pagi Ahad tu aku gie rumah baru... ntah bila ler aku nak pindah.. susah beno rasenye...


Tu nak berebut remote control dah tu... bukan nak syer..bende alah tu ader satu jerk.. satu lagi rosak....



Nengok muka Haiqal tu.. tu mesti aksi kereta tengah corner... berpusing segala benda si Haiqal :lol:



Kat family hall.. kosong jerk kan.. tak tau nak hias cam ner.. hehehe ongkos tak cukup pun ye jugak...:lol:


Nengok dia pusing lagi....



Game ni le yang derang ni berpusing tertonggeng bagai



Geramnye..... heee...........



Apa ler yang dia tak puas hati tu.. nengok orang pun macam nak telan



Ini jugak senang... korang sibuk2 aku tidow ajer....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...