KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, 24 November 2010

Nikahkan Ajer Budak Ni...

Alhamdulillah.. dah selamat Ilan  nikah hari Jumaat ari tu... Lepas Asar depa nikah...

Fizah tengah angkut duit mas kahwin... Pak cik Raja yang berambut putih tu....

Pak Cik Raja...

Pak Cik ni banyak betul jasa pada adik beradik aku.... setiap kali adik beradik aku termasuk aku nak kahwin.. Pak Cik ni lah yang jadi orang kuat kami. Semoga panjang umur dan murah rezeki Pak Cik Raja. Allah sahaja yang membalas segala jasa dia pada kami.

 
Saat2 akhir bergelar orang bujang

Semua dah nak bertolak menuju surau untuk upacara pernikahan

Mak ngan Abah

ShahFiq sekarang ni tak boleh berenggang ngan abah aku....

Apa yang di seloroh tu...

Saat mendebarkan.. tok kadi tengah semak segala dokumen


Inesen nye muka... :lol:


Bapak pengantin pompuan yang nikahkan...

Wani... Leganye dah selamat hek....

Sudah bergelar suami isteri.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...