KAWAN-KAWAN SAYA

Sunday, 31 October 2010

Sabtu Di MYDIN

Hari Sabtu baru ni aku gie MYDIN. Saje cari barang rumah.

Sementara tu pagi-pagi kami makan kat Kedai mamak kat situ. Memang kalau gie MYDIN ni makan kat situ ler... Nasi Kandar Padang Kota.


Hubby melayan kerenah ShahFiq sementara tunggu kehadiran roti canai..


Ni Haiqal... selalu buat hal ini budak.... sehari tak sah kalau aku tak membebelkan dia...

Lepas makan sementara nak tunggu Hubby keluarkan ongkos..  aku dan anak-anak melepak kat playground. Pas tu masing-masing nak main menan.. apa ni ha namanye aku pun tak tau... yang taruk token tu...


Senyum Gumbira ini budak...


Suke je bila orang kasi main.. kalau suruh baca buku cepat jerk ngantuk


Budak 2 orang ni jerk yang ada.. Along tak de sebab dia kat Sungai Way.. aku dari Puchong gie MYDIN ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...