KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 22 October 2010

Mengecek My Ayang

Ari ni aku tak de cerita yang menarik pun.. tapi aku nak mengecek hubby aku... mana tau kalau dia ader baca akunye blog nie... menjengok blog minik dia nie...

~Yang~ nanti kalau Ayang dapat bonus.... tak nak beri ~kwn~ hadiah ker... heheh... tak payah hadiah mahal2 pun... yang biase-biase jadik ler.....

Minik Ayang ni bukan nak hadiah beribu-ribu ringgit pun... nak yang beratus ajerk..~Yang~ boleh lah ~Yang~. Kwn  teringin nak :-


Nie namanye Germent Steamer ~Yang~... Senang kalau kita ader bende ni... tiap-tiap hujung minggu ~kwn~ gosokkan baju anak-anak... baju ~Ayang~ pun ~kwn~ boleh gosokkan terus seminggu punya stok... Pagi-pagi tak yah nak gosok....

Boleh ler ~Yang~. Lagipun tahun depan anak-anak kita sekolah pagi n petang... so kalau pakai ni bila ~kwn~ balik ambik anak-anak sekolah tahun depan... tak yah terkocoh-kocoh nak gosok baju ~Yang~... Kalau pakai seterika biasa tu memang boleh ~Yang~... tapi ~Ayang~ tak kesian ke kat minik ~Ayang~ ni... banyak baju nak gosok ~Yang~.

~Yang~ tak yah beli yang berjenama mahal-mahal ~Yang~... kita beli kat MYDIN jerk ~Yang~ ... murah... selalu pun kita beli barang banyak kat MYDIN jerk.. sampai sekarang elok barang-barang tu.. Murah dan berkualiti...

Kalau ~Ayang~ terbaca ker... kalau sudi... belikan ler... ~kwn~ akan hargai pemberian ~Ayang tu.... ye...yeh... ~Yang~....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...