KAWAN-KAWAN SAYA

Saturday, 2 October 2010

Makan Free Lagi- Jamuan Raya Admin BKP

Ari ni aku dapat makan free lagi. Kali ni kat Seksyen Pentadbiran. Tempat keje aku yang lama. Hehhe.. tak lupa CC Azizah tu kat aku....


Nie ler Bahagian aku dulu-dulu. Hehe... dimasa lampau..


CC...CC ini ler yang menjemput aku dengan mesranye... miahahaha.... Baik 2 orang ni... tak lupa kat aku... kui!kui!kui!!!


Kak Aida tengah bancuh air.... senyum jerk minah ni.... orang buat aper pun ke dia senyum jerk.... heheheh.. sabar itu sebahagian dari iman....


Antara juadah yang ada.

.


Mak Buyung yang buat-buat rajin...




Bos-bos yang sedang menjamu selera..


Itu aku... ngan CC Azizah... heheh aku ni kan.. derang asyik ajak makan jerk memanjang.... cam ne aku nak kurus.... :lol: hehehe alasan jerk kot....


Kah!kah!kah! :lol: Salia ko makan aper... menyental gigi ker...


Kak Aida.... wah tayang body nampak....


Ila dan Hajar

Tu jerk serba sedikit citer makan free aku ari ni.... Ari Selasa ader satu lagi.... bestnye...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...