KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, 6 September 2010

Mahligai Impian Hampir Menjadi Nyata

Semalam petang aku gie melawat rumah baru ku itu. Hmm... banyak dah siap tapi tembok tak buat lagi. Aku sebenarnya kalau boleh nak duduk dalam raya nie.. tapi memang tak de harapan. Pekerja-pekerja tu pun dah nak cuti. So aku baget dalam tengah raye selesai semua kerja2 kat rumah aku tu. So ni aku taruk gambar yang terbaru untuk kenangan aku sendiri.


Ni terselit plak gambar 2 hero aku tu. ntah bile derang ni bukak pintu n munculkan kepala...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...