KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 1 October 2010

Jamuan Raya SPS

Makan free lagik. Kali ni bahagian aku yg buat plak. Banyak makanan... aku pun kekenyangan ari ni. Amik makanan banyak heheh.. falsampah aku "biar tak abis jangan tak merasa" miahahaha.... tapi tak abis pun aku bagi member lain merasa gak... hheheh


Aku tak sempat snap gambar sangat. Sebab derang nak suruh aku berucap kat majlis tadi.. heheh maka aku pun lari meninggalkan majlis...


Masa orang dah start beratur amik makanan baru le aku pun sibuk cari kamera. Amik pun satu jerk gambar.. tak pe lah.. buat kenangan dan memori ajer....



Rakyat jelata tengah menyenduk makanan..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...