KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, 21 September 2010

Indahnya Raya

Cerita ceriti aku di hari Raya. Aku tahun ni beraya kat Sungai Way .. heheh memang tetiap tahun beraya kat Sungai Way dulu pun. Lepas semayang raya family aku memang berkumpul and makan bersama. Syok.. sambil2 tu teringat raya zaman dulu-dulu.. teringat arwah mak tok aku.. semuanya kenangan yang telah berlalu masih kukuh dlam ingatan..


ish... menjiwang pulak.. apa pun al-fatihah untuk atuk aku...


Ni bapak aku tengah baca doa sebelum makan .. yang sebelah tu anak kecik aku... heheh muka sekerat tu anak buah aku..


Juadah-juadah yang dihidangkan masa raya


Mak dan adik beradik aku.. makan tak hingat orang mak aku tuh... muka pun tak mau angkat bila orang amik gambar..



Raya ke - 2 aku balik kampung Hubby kat Perak. Pas tu gie jenjalan kat umah Pak Sulung...


tu gambar Pak Mertua aku and mak mertua aku... heheh pertama kalinye aku tayang muka derang...


Kat bawah ni muka-muka cintaku....


tu aku.... heheh berminyaknye muka... ye lah dah petangkan... raya sakan.. berminyak le muka


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...