KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, 28 July 2010

Seminar Oh!! Seminar

Tadi pagi-pagi sampai opis kat atas meja ader satu memo.... alahai kene pegi kursus. erghh.... malasnye...  aku ni bukannye rajin bebeno... ish... patutnye bagi ler kat sape yang rajin.. yang nak anugerah khidmat cemerlang... alalala..... naper harus aku.....


ni..ni..ni..... ni dia memo yang mengarahkan aku gie seminar.. adus....  eja nama aku pun salah...nak kene saman ni...
.
Masa seminar... duduk sambil ambik gambar...kalau tak ngantuk ajer.....
.
Makin lama..makin lengang.... bertongkat leher pun ader... yang pasti ngantuk....
.
heheh..lepas seminar...dapat makan free.. tu yang aku suka.
.
nasi sepinggan yang aku ambik..ergh..penuhnye pinggan...ah peduli hapa aku... makan free ler katakan...
nasi sepinggan yang aku ambik..ergh..penuhnye pinggan...ah peduli hapa aku... makan free ler katakan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...