KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 30 July 2010

MAKAN FREE LAGI

Baru lepas makan free kat opis.. Sebenarnye aku pun tak tau jamuan aper. Yang pasti derang panggil kata ader makan free. Tak sedap sangat lauk dia. Katering apa pun tak tau. Service cokia... kelam kabut.



Meja dah penuh... Perut pun dah merengek nak minta isi... so kami pun duduk bersila ajer lah.... bes woo.. makan bersila sekali sekala....



Makanan pun dah habis... jemputan dah banyak balik....
Baru lepas makan free kat opis..  Sebenarnye aku pun tak tau jamuan aper. Yang pasti derang panggil kata ader makan free. Tak sedap sangat lauk dia. Katering apa pun tak tau. Service cokia... kelam kabut.

Meja dah penuh... Perut pun dah merengek nak minta isi... so kami pun duduk bersila ajer lah.... bes woo.. makan bersila sekali sekala....



Makanan pun dah habis... jemputan dah banyak balik....


Sesi tapau menapau.... iyelah kan kalau tak tapau saper nak habiskan... so staff le yang habiskan.....



Sesi tapau menapau.... iyelah kan kalau tak tapau saper nak habiskan... so staff le yang habiskan.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...