KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 30 July 2010

Jualan Kat Opis

Semalam ngan ari ni 2 hari ader jualan kat koridor opis.. Sajer-sajer cuci mata... sambil aku jalan aku snap je mane yang dapat. Tapi ader gak yang pelik nengok aku sibuk ambik gambar.. heheh bukan derang tau apa aku nak buat... .... hmmm.... :P
*
Antara jualan yang ader kat sana......
Baju.....
Kasut pun ader.. kulit woo.....
Beg pun ader.... Aku ader minat satu beg tu tapi harge dia... huhuhu...sob..sob...sob.... tak pe lah.. 
 
Kurma pun ader.. dekat2 nak pose nie.....
Tudung-tudung pun ader.. pendek kata macam-macam ader....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...