KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 23 July 2010

Jalan-Jalan Cari Lampu

semalam lepas balik kerje aku terus gie cari lampu untuk taruk kat rumah baru. Kat kedai lampu tu rambang mata aku jadinya. Macam-macam pilihan.

Aku beli lampu untuk ruang menonton... lampu kalimantang pun beli gak... lagi 3 bijik lampu bulat... rasanye nak letak kat luar umah....

Lampu 3 mentol ni yang aku beli. Nak taruk kat ruang menonton. Murah jerk...

Macam-macam pilihan... ni sebahagian lampu yang sesuai untuk anak-anak. Lain kali lah beli lagi. Kalau beli sekaligus.. rabak poket.

Cantik-cantik seh.... gantung-gantung.. bulan depan pulak beli untuk ruang tamu... lawa-lawa..... huwa......

Kipas ni cantik siot... aku dah jatuh cinta... tapi harga dia.. mangai....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...