KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 30 July 2010

MAKAN FREE LAGI

Baru lepas makan free kat opis.. Sebenarnye aku pun tak tau jamuan aper. Yang pasti derang panggil kata ader makan free. Tak sedap sangat lauk dia. Katering apa pun tak tau. Service cokia... kelam kabut.



Meja dah penuh... Perut pun dah merengek nak minta isi... so kami pun duduk bersila ajer lah.... bes woo.. makan bersila sekali sekala....



Makanan pun dah habis... jemputan dah banyak balik....
Baru lepas makan free kat opis..  Sebenarnye aku pun tak tau jamuan aper. Yang pasti derang panggil kata ader makan free. Tak sedap sangat lauk dia. Katering apa pun tak tau. Service cokia... kelam kabut.

Meja dah penuh... Perut pun dah merengek nak minta isi... so kami pun duduk bersila ajer lah.... bes woo.. makan bersila sekali sekala....



Makanan pun dah habis... jemputan dah banyak balik....


Sesi tapau menapau.... iyelah kan kalau tak tapau saper nak habiskan... so staff le yang habiskan.....



Sesi tapau menapau.... iyelah kan kalau tak tapau saper nak habiskan... so staff le yang habiskan.....

Jualan Kat Opis

Semalam ngan ari ni 2 hari ader jualan kat koridor opis.. Sajer-sajer cuci mata... sambil aku jalan aku snap je mane yang dapat. Tapi ader gak yang pelik nengok aku sibuk ambik gambar.. heheh bukan derang tau apa aku nak buat... .... hmmm.... :P
*
Antara jualan yang ader kat sana......
Baju.....
Kasut pun ader.. kulit woo.....
Beg pun ader.... Aku ader minat satu beg tu tapi harge dia... huhuhu...sob..sob...sob.... tak pe lah.. 
 
Kurma pun ader.. dekat2 nak pose nie.....
Tudung-tudung pun ader.. pendek kata macam-macam ader....

Thursday, 29 July 2010

Gosip Petang

Ha..ha.. aper nie... apa yang digosipkan tu.... aku tau



Ha..ha.. aper nie... apa yang digosipkan tu.... aku tau

 

gosip aper.....ha..tu tak pueh hati le tu.....


gosip aper.....ha..tu tak pueh hati le tu.....

Wednesday, 28 July 2010

Seminar Oh!! Seminar

Tadi pagi-pagi sampai opis kat atas meja ader satu memo.... alahai kene pegi kursus. erghh.... malasnye...  aku ni bukannye rajin bebeno... ish... patutnye bagi ler kat sape yang rajin.. yang nak anugerah khidmat cemerlang... alalala..... naper harus aku.....


ni..ni..ni..... ni dia memo yang mengarahkan aku gie seminar.. adus....  eja nama aku pun salah...nak kene saman ni...
.
Masa seminar... duduk sambil ambik gambar...kalau tak ngantuk ajer.....
.
Makin lama..makin lengang.... bertongkat leher pun ader... yang pasti ngantuk....
.
heheh..lepas seminar...dapat makan free.. tu yang aku suka.
.
nasi sepinggan yang aku ambik..ergh..penuhnye pinggan...ah peduli hapa aku... makan free ler katakan...
nasi sepinggan yang aku ambik..ergh..penuhnye pinggan...ah peduli hapa aku... makan free ler katakan...

Mengejar Syurga Impian Part 2

Nie table top... yang berlubang tu nak taruk dapur. Aku pilih warna hitam.. baru naik... sebelum ni ader tiles warna putih tapi tenggelam...

sinki..kepala paip tu sementara je:D
Ni bilik anak2 yang dah pasang tiles... nampak luas ..
Bilik anak-anak dari pandangan beranda
Ruang belajar anak-anak yang dah dipasang tiles pada top.. tu hubby tengah pekse ntah hape ke bende ntah....
Laluan ke study area
Toilet yang telah dikorbankan untuk buat laluan ke beranda...
Tu je yang dapat aku updat tentang bakal rumah yang aku duduki... huhu rumah tak siap lagi.. gaji dah start potong....

Monday, 26 July 2010

Mengejar Syurga Impian

Semalam aku n hubby jenjalan nengok rumah. Sambil tu hantar lampu n kipas untuk pasang.. Tak sabar rasanye nak masuk rumah tu.. tapi kene tunggu siap gak. Ari tu ingat boleh raya kat rumah baru tapi macam tak de harapan jerk... Lepas raya mungkin masuk.. Aku berangan buat house warming sekali ngan open house raye... heheh mintak2 ler ader rezeki...
Semalam tak de orang keje sebab hari minggu.. so rumah kosong tak de orang.. semunye balik jumpe bini masing-masing kot..:lol:

Sejak menjak ni aku rasa cam lambat plak nak siap... ish.. aku memang tak sabar nak duduk. Rumah sekarang nie kalau hujan alahai... lecehnye nak naik rumah.. bila shopping.. mencinye nak naikkan barang kat rumah...:/
Antara gambar2 terbaru yang sempat aku snap...
Bilik anak-anak...
Meter yang dah siap di alihkan
Laundry area(tingkat bawah)yang baru siap dipasang tiles sebelah tu dining.
Laundry area (tingkat atas) and toilet anak-anak bujang
Ruang tamu yang ditarik kedepan sikit..  kat celah tu bilik solat
Nie ruang tamu asal... bila dah tarik tu luas lah sikit...
nanti aku update dari masa ke semasa.

Friday, 23 July 2010

Jalan-Jalan Cari Lampu

semalam lepas balik kerje aku terus gie cari lampu untuk taruk kat rumah baru. Kat kedai lampu tu rambang mata aku jadinya. Macam-macam pilihan.

Aku beli lampu untuk ruang menonton... lampu kalimantang pun beli gak... lagi 3 bijik lampu bulat... rasanye nak letak kat luar umah....

Lampu 3 mentol ni yang aku beli. Nak taruk kat ruang menonton. Murah jerk...

Macam-macam pilihan... ni sebahagian lampu yang sesuai untuk anak-anak. Lain kali lah beli lagi. Kalau beli sekaligus.. rabak poket.

Cantik-cantik seh.... gantung-gantung.. bulan depan pulak beli untuk ruang tamu... lawa-lawa..... huwa......

Kipas ni cantik siot... aku dah jatuh cinta... tapi harga dia.. mangai....

Monday, 19 July 2010

Karnival Mini Sukan

Tadika anak aku.. kali ni kat Taman Tasik Shah Alam....

Aktifnye lah Tadika dia.... heheh tak terlarat lak mak bapaknye nak menjoinkan diri.. tapi apakan daya demi anak2anak kami harung jugak ler...

Ni gambar anak aku lari....



selain lari nie.. dia ade gak join pertandingan melukis.. tapi tak menang.. tak pe lah Along... Pengalaman.... apapun Along BOLEH!!!!





Lepas melukis bagai.. makan plak...

Monday, 12 July 2010

HARI SUKAN ALONG


Abah memberi sokongan moral kepada anaknye... hehehh bawak handbag ~~Yang~~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...